Torsdag

Så då har ett helt nytt år börjat och jag tänker inte skriva nån 10 sidors uppsatts om mitt år 2008, men att skriva några ord om hur det har varit, ja det kan jag göra

                                 2008
                    Roligt, galet, sjukt, 
                    glatt, tråkigt, skrattigt,
                    knäppt, konstigt, fel,
                    rätt, udda, normalt,

Nja ni fattar. Eftersom jag har varit så galet mycket sjuk det här året så är sjukt nog ganska bokstavligt.
Jag har heller inte gett några nyårslöften för jag vet att jag ändå inte kommer att hålla dem ;) Men självklart så kan jag ju alltid tänka mig att tex.... hmm.. sluta reta min lillebror för att jag är mycket bättre än han.. Ne men det ska jag inte.. eller nåt... Nu struntar vi i det där. Här är några bilder från 2008: 



Tjejligan Februari



Teater Maj



Min födelsedag Juni




Klassresa Juni



Korfu Augusti



Lucialiret December


Jag tog inte med allt alls men lite grann fick ni ;)

Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0