Hallelujah moment

Tack du som fixade datorerna till skolorna.
Jag hittade en dator här på skolan som jag kunde
sätta mig vid. Fast det fanns inte så mycket att göra, men
jag kan ju alltid skriva ett inlägg till bloggen. Innan vi åkte hit
åkte vi på Ica för att köpa fika till imorrn. Det blev lite kex och
så.

Vad har jag gjort här nu då..hmm.. Jag har (nästan) gjort klart
matteläxan. Lyssnat på musik och snokat lite i klassrummet ^^
Hihi, jag hittade några chokladbollar. Men jag åt dom inte.
Så dum är jag inte. Nu är det typ en timme tills jag ska hem. *suck*


Nu får Södermalmsskolan se till att uppgradera till 2009-talet.
Nej, nu måste jag gå och fortsätta med matteläxan.
Om en liten stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0