Lördag

Jag vet inte riktigt om jag ska orka göra en lista som alla andra har gjort över mina julklappar, men så mycket kan jag säga, dom var väldigt bra! Vi är fortfarande kvar i Robertsfors, men på måndag ska jag till Umeå på Unite. Idag var vi också i Umeå för att shoppa.Jag köpte en jacka, skor och lite mer. Jättefint allt! Ska jag vara ärlig så skulle jag faktiskt inte vilja bo i Umeå. Jag trivs ju så bra i lycksele + alla verkar ha så himla stressigt. Men nu ska vi inte klaga på Umeå. Hade ni andra en bra jul? Nu är det ju som sagt nyår som väntar. Det ska bli så kul med Evelina och Hanns s.

Dagens låt: Christina Aguilera- Beautiful
(Mycket fin låt!)

Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0