Tre dagar kvar till jul...

Tre dagar kvar till jul, och jag har blivit sjuk igen :'( Tror jag iallafall, jag hade då feber imorse. Och ingen röst...
Men jag ska inte deppa för det nu nej, jag har ju blivit van,skämt åsido ;) På tisdags eftermiddag ska vi köra till Robertsfors där morfars och mina kusiner bor. Det ska bli mycket, mycket kul. Fast på förmiddagen ska jag fara tillbaka till sjukhuset för att kolla så att inte min vattenblåsa i magen har blivit större. Haha det låter som om det är min baby eller nåt, men det äe det ju inte. Nu har jag också fått veta att Lindex kommer till Lycksele!! Kul att någon BRA klädaffär komer till våran lilla håla, hehe. Hmm... vad ska jag göra nu?... joo, jag ska publicera inlägget.
God Jul allihopa!


Dagens låt: Akon- Hold my hand
(Jag har lyssnat på den på Hannas blogg ;)

Kram♥


Kommentarer
Postat av: Robban

kläder, blää, varför kommer inte typ biltema hit...?

2008-12-21 @ 18:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0