Nyårsafton

Okej idag ska jag försöka skriv lite mer än igår. Anledningen var väl för att jag just kommit hem från Unite. Men justja! Det slutar ju inte förän imorgon. Varföör är då inte jag kvar där??  Jo, jag blev ju sjuk som vanligt och blev tvungen att fara hem. Nu måste jag bara få skriva av mig:


IUTiugf g.I WUET.IHGILDYELILGRliliylieylyerlliliheriiiiiiiiiiiiihsdldkkk-ahgriyhadi

Ahh, det var skönt. Hehe. Jag måste kanske in på sjukhuset igen: ( Tråkigt. Men nu ska vi inte tänka på det nej, ikväll är det nyår! Det betyder att jag inte ska in något mer på sjukhuset på hela året! Woops så kom vi in på det igen...

Istället kan jag visa några bilder jag tycker är väldigt fina







Dom två andra har jag själv fixat i Photoshop, den första tyckte jag bara var gullig ^^

Dagens låt: Idag tänkte jag att vi tar en film: Mamma Mia!
(Hur bra som helst!!)

Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0