Fredag kväll = DSU

Idag var jag på sjukhuset igen. Det var mest att vänta där , men nu vet jag då att det inte är nån knäpp sjuksom :)
Nej nu ska jag sluta tjata om min sjuka, ikväll är det ju semifinal i Idol!! Vem ska vinna? Jadu... ikväll är det juryns val som tema. Här är låtarna dom ska sjunga:

 Alice Svensson: Svår låt:  Girlfriend av Avril Lavigne
                                           Lätt
låt:  Keep This Fire Burning av Robyn

 
Kevin Borg: Svår låt: Hot In Here av Nelly
                                      Lätt
låt: Living La Vida Loca av Ricky Martin

Robin Bengtsson: Svår låt: Black Or White av Michael Jackson
                                            Lätt låt: It's My Life av Bon Jovi

Undrar om det blir bra... ;)
Nu ska jag på DSU:)

Kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0