Fredag

Oj, nu har jag inte skrivit nåt på ett tag. Men vad har hänt? Nja inte mycket, inte mycket alls faktiskt. Vi har börjat skolan och det känns ju lite...mjaa...Tur ändå att vi bara går två dagar och sen har vi helg.Vi har bytt skåp så jag har fått ett underskåp. Och det vill man ju verkligen inte ha. Tråkigt, men vänta bara till 8:an...
Idag köpte jag en present till Eve. Ska till henne på Lördag. Men jag ska inte skriva vad jag har köpt, för jag vet att hon brukar läsa det här. Men det är nåt fint iallafall^^ Sedan var vi också och beställde några knallrosa tröjor till Duvan Cup.
Jag ska berätta nåt. Det är lite "spooky" men jag tror vi har listat ut det. Några vet vad jag pratar om. Vi hittade en lapp idag som vi inte vet vem som har skrivit (eller egentligen vet vi) och inte heller vem det var till. Vi kände oss lite som några detektiver, men det läskiga var att både jag och Hanna AJ s namn fanns med på lappen. Men mer tänker jag inte berätta ;)


Dagens låt: Alanis morissette- Ironic

Kram♥

Kommentarer
Postat av: Elina ;]

dendär lappen var läskig ;)

2009-01-09 @ 21:07:44
URL: http://brunettenelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0