Sjukhus

Sjukhuset ja, vad gjorde jag där då? Jag är väl alltid frisk som en nötkärna...
Nej men vi for in för en misstänkt blindtarmsinflamation, men som tur
var hade jag ju inte det, var på skolan idag också, men det va nåt annat krux i
magen. Inte kul sånt där. Jag behövde iallafall inte operera :) Det var ju bra.
Men det värsta tycker jag inte va att ha ont på sjukhuset, nej  det var alla sladdar
eller vad man nu säger. Det gick inte så bra att sova för det.
Sedan skrev jag ju tidigare att jag skulle visa lite bilder, vad ska man göra
egentligen på ett sjukhus!?
Förrutom att se twilight då... ^^


aj


min mat... det är ju för hemskt


ser ju ut som ett fängelse också


oj så sjuk jag syns då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0