God Jul

Tänd ett ljus och låt det brinna. Låt aldrig hoppet försvinna,
det är mörkt nu, men det blir ljusare igen. Tänd et ljus för allt
du tror på, för den här planeten vi bor på, tänd ett ljus, för jordens
barn.


Jag kom att tänka på den här låten nyss, när jag låg och hade ont i huvudet. Och jag tycker att det är precis det vi ska göra i jul. Oftast så tänker man bara på mat, klappar, umgås, mat och klappar. Men vi tänker aldrig riktigt på att vi har det väldigt bra. För många är julen en av de värsta tiderna på året. Därför tycker jag att vi alla ska tända ett ljus, eller för all del, när vi går ute på stan, säga God Jul till dom vi möter. Det kan faktiskt rädda deras dag...

Jag vet inte riktigt vad som flög i mej, men det kändes ganska bra att skriva det. Då har jag bara en sak kvar


Dagens låt: Tänd ett ljus-?

Kram♥

Kommentarer
Postat av: sanny

GOD JUL!!!! :D

2008-12-26 @ 22:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0