Freadg

Nåå nu är jag riktigt besviken:( Den mobil som jag trodde jag vill ha, är kanske inte alls den jag ville ha. Eller vi var inne och kollade på den idag. Den inte som jag hade tänkt mig. Aja, nu får jag börja leta igen.
Imorgon är det Lucia. Inte för att jag "firar" nåt speciellt så, men det är ändå lite mysigt. Sedan börjar ju Lucia Liret ikväll, även fast jag inte ska fara ikväll, så måste jag ju se brorsan spela imorrn.
Idag fick jag reda på att, eftersom jag inte har varit på skolan på några veckor och inte haft  träslöjd så, så har nåt tagti min skål! Inte för att jag bryr mig så jääätte mycket, men det känns lite surt. Jag har mina misstankar.
Ikväll är det ju också Idol final och jag hoppas att Kevin vinner! Men vi får se.

Dagen låt: Mariah Carey- All I Want For Christmas Is You
( Mest för att jag har tänkt på den hela dagen- en jullåt hehe)



Kram♥

Kommentarer
Postat av: Elinaah ;]

vad haru för misstankar då? ;)

2008-12-12 @ 23:15:47
URL: http://eliinaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0