Måndag

Julkänslan har för mig försvunnit totalt. Jag vet inte alls vad det är, att allt kom så tidigt eller nåt (det kanske är febern)... Tråkigt iallafall.
Igår stickade jag klart min halsduk. Blev faktiskt nöjd för en gångs skull. Annars brukar det bli lite snett och vint. Kanske att ni får se en bild på den sen. Får se...Lite fina höst/vinterbilder kan jag iallafall bjuda på;












Imorgon blir det alltså sjukhuset och senare åker vi till mormor och morfar. Bara jag inte behöver stanna så länge på sjukhuset pga. att jag har fått feber igen. Då ska jag då springa där ifrån. Nej inget sånt. Åhh jag blir så frustrerad när jag inte kommer på vad jag ska skriva. Jag hade nämligen kommit på något väldigt fint och poetiskt igårkväll, men nu är det som bort blåst. Det kanske kommer sen.

Dagens låt: Enrique Iglesias-Tierd of being sorry
(Såg den imorse på AMTM)

Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Casper

Som alltid mycket fina bilder :-)

2008-12-22 @ 12:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0