Torsdag

Jaha så var man hemma igen... sjuk... så typiskt! Kommer iallafall till skolan imorgon. Man börjar ju undra vad som är fel på en. Varför måste jag vara borta, få se nu... nästan 6 veckor från sjuan?! Jaja jag får ta igen det sen. Nu är det bara 13 dagar till julafton. Jag har inte köpt några julklappar än, som alla andra verkar göra ;) Nej, nej jag gör mina egna:P Haha, mycket roligare.

Dagens låt: Coldplay- Swallowed In The Sea
(Vet inte om det är för att alla andra verkar gilla Coldplay, men låten är ganska bra)

Glömde nästan, jag har gjort en ny header, och det är INTE meningen att man ska kunna läsa vad det står, hehe.
Vad tycker ni?

Kram♥

Kommentarer
Postat av: HAnnnannanaaaaaaaaaaaaaaa

swallowed in the sea är brabrabra ;P

2008-12-11 @ 18:36:46
URL: http://axelssonjonsson.blogg.se/
Postat av: Robban

Najs heeeeaaader!

2008-12-11 @ 22:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0