Star girls

Visste ni att jag har varit med i en popgrupp?? Joo det är sant, och vi har till och med spelat in en skiva c",)
Haha, jag pratar så klart om mitt, Johannas och Evelinas fd. lilla band,Star Girls. Vi gjorde stoor succsé ;O Vi var typ 6-7 år, jag vet inte riktigt.
Vi hade gjort så många låtar och sedan satt in i en pärm, och sen var den borta. Lite synd tyckte jag, för det är ganska kul att se vad man skrev när man var liten, men sedan hittade mamma åt pärmen. Plus att jag hittade åt skivfodralet (tyvärr utan skiva). Kul, kul med gamla minnen!


(Jag tycker vi var ganska söta c,^^)



(Lite dålig skärpa, men jiises vad jag såg sur ut hihi)


(Johanna:) )


(Evelina:) )

Kram♥


Kommentarer
Postat av: Casper

När kommer release party 2?? ;-)

2008-12-16 @ 20:44:50
Postat av: sannnnny

hihi va gullit :D

2008-12-20 @ 19:51:18
Postat av: Elinaah ;]

nemen va gullit ^^

2008-12-23 @ 10:36:02
URL: http://eliinaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0