Hej

Längtar lite grann till imorgon, för då ska jag till skolan för första gången på två veckor! Jag längtar inte till alla lektioner och så men det känns som jag är lite isolerad från omvärlden när jag bara sitter hemma. Tur att jag har några som uppdaterar åt mig ;)
Idag är det första december, alltså inte långt kvar till jul.  När jag var liten satt jag alltid klistrad framför julkalendern. För se hur det blir iår med att se Skägget i brevlådan.
Hoppas bara jag blir frisk till nästa helg, då är det DSU läger! Skoj, skoj:D
Igår fick jag veta att min kusin förlovat sig. Grattis till er!

God och glad, min julkalenders-choklad!
Hannana


Kommentarer
Postat av: Pappa

Jag hoppas och önskar också att du blir frisk snart.

De e inge skoj att va sjuk!

2008-12-02 @ 15:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0